2013年9月12日 星期四

再次蹅觸這裡


記得自已最早期第一次寫 blog, 係用呢個 "B Blogger" 寫架, 想起當年, 設定係比較困難; 而且仲係全英文, 好多都係要自己設整架!!!  絕對冇話好似而家咁多附助功能幫手 ; 雖然係咁.....但我反而唔係太識點 Setup??? 
原來我係越容易嘅嘢.....就越唔識整???? 閉加火!!!!  哈~ 哈~ 哈~



 

 





11 則留言:

  1. 回覆
    1. 玩就唔會唔慣, 只係....我呢個blog條link 有問題,
      又唔知點好....!!!唉!!!

      刪除
    2. 你而家條link ok呀,只要你係setup唔同個google+ link埋一齊就ok架喇。

      刪除
    3. 頭先模模吓, 又唔知按咗咩;條link 而家又好似ok 喎!!
      不過...整完之後冇左我張童年相,要明天返公司先可以換貼!! 嘻~ 嘻~

      刪除
    4. click 你自己個名,之後出左你自己個profile,係右手面有個"修改你的簡介",就可以改名啦~

      刪除
    5. thanks 浪人~ ^o^

      唔改名囉!! 呢個 colour rong 都唔錯呀!
      當係新開始, 呢幾年...發生太多不如意事,希望轉轉運, 健康平安~ ^o^

      以後 call me ~> colour 或者 Rong <~(普通話發音) 哈~ 哈~ 哈~

      刪除
    6. 我D普通話真係好普通架.....唔多識點拼呀 XD

      好彩你唔係性胡,唔係就colour wolf ~ XD

      刪除
  2. 原來妳是迴流的移民呢!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!! 以前係 "朋友老公" 教我玩,咁多年後,又返黎呢到!真攪野~~ hahaha~

      不過而家都唔知點!! 條link唔可以click 名就入到黎!!
      仲衰到...唔俾我用番 (唯一) 個名呀!!!>.<

      刪除
  3. 原來你係唯一,很久不見了◕‿◕

    回覆刪除